Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Maria - 1 juni 2016 08:26

Jag hade mina böcker i en liten bod i Bromölla i början av året.
Hon skulle testa att sälja dem där och ta med ut på loppisar.....
Trodde hon kom att sälja allihopa innan veckan var slut sa hon.

Men riktigt så gick det ju inte....
Hon hörde inte av sig.....svarade knappt när man skickade och frågade....
Så veckan innan påsk skrev jag att jag hämtar böckerna för jag ska själv ha en utställning.....

Åkte dit och då hade hennes mamma "köpt" en bok.... Men inte betalt än....
" -Jag swishar 200 på fredag när jag kommit hem från Polen" fick jag som svar.
Sen beställde hon en bok till sin son Texas dop.
Jag gjorde boken och skickade bilder på den till henne...
Hon tyckte den var så fin och skulle kolla upp om hon kom på detta hållet eller jag posta den.....
Fortfarande inga pengar för första boken....

Sen dess har jag skickat, frågat, tjatat mm mm mm om att få mina pengar och hur hon ska göra med boken.
Skrev även att jag skulle köra dit och hämta mina pengar när jag ändå var på hennes håll.

Hon har skyllt på skilsmässa, sjukdom mm mm mm.

Sen tillslut svarade hon äntligen när jag gjorde ett litet argt fb-inlägg....
Du skyller hon på att dottern lekt med hennes mobil och hon inte sett att jag skickat????? Ok.... I två månader typ?????

Då skulle hon swicha 200 den 20:e och 200 den 27:e...
Kom inga pengar den 20:e.... Vilken överraskning!!!!!

Skrev igen att den 27 ska 400kr vara på mitt konto för dottern och jag ska ha dessa pengarna när vi åker till Danmark.....

Den 27:e skrev jag på morgonen att idag är det den 27:e....
Hände inget!!!!
Så på kvällen skickade jag igen......
Nu är det bara nån timme kvar av den 27:e....

Halv tolv på kvällen skickade hon...
Jag sätter in 150kr för mammas bok.
Texas boken betalar jag inte då du inte stavat Texas med z??????

Hon fick väl ett svar tillbaka....
Skrev att mammans bok kostade 200kr precis som alla böcker jag gör om jag inte rear på dem typ.
Hon sa aldrig att Texas stavades med z och det ifrågasatte jag eftersom hon skrev att den var fin när hon fick bilderna av den???? Varför sa hon inte det då????? Jag skrev mycket mer i mitt svar men det var inte så vackert....

Men ville mest kräka av min ilska och råda alla att inte göra affärer med Lilla Boden i Bromölla... Grrrrr ilsken är bara förnamnet....

Ska försöka lyfta mitt tunga huvudet från kudden och få lite gjort innan jobbet... Hatar att vara förkyld :(

Ha en skön dag vänner
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards