Direktlänk till inlägg 21 juli 2015

Envisat vinner...

Av Maria - 21 juli 2015 21:54

JAG hade bestämt att vi skulle åka till Tropikariet i Helsingborg denna veckan. Alexander ville så klart inte när jag förslog det igår, men sa sen att tisdag kanske.

Så imorse när jag väckte honom blev det en kamp på två timmar, fruktansvärt sång framförd av mig, hoppande i hans säng till knäets förtret, många klädbyte för att inget passade honom osv... Men sen till slut kom vi iväg....

Det var ca 40 min kö innan vi kom in och Alexander konstaterade att han visste redan allt om djuren så han förstod inte vad vi skulle göra där!

Jag sa att nu är det sommarlov så då behöver du inte lära dej något utan bara ha kul :).

Tyvärr blev vi besvikna alla tre... Trodde där skulle vara mer att titta på... Man är nog bortskämd med Universeums fina regnskog.
Men lite foto blev det...

Vi var där max 40 minuter sen åkte vi igen.

Blev en runda till center syd istället... Och Alexander blev inte lyckligaste haha....

Men vi gick en runda och handla lite alla tre sen blev det mat och hemåt.

I bilen hem fick Isabelle reda på att hon vunnit en Little Mix tävling i Stockholm på söndag .... Och hon börja ju så klart störtböla i bilen... Nån typ mingelfest med dem....

Så där åkte man på en resa till Stockholm oxå... Tycker att vinsten kunde innehållet resan oxå men men...

Men det har varit en bra dag annars där jag umgåtts och myst med barnen hela dagen <3.

Nu blir det lite soffhäng eller korttillverkning ....

Ha det gott alla
Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards