Alla inlägg under november 2013

Av Maria - 20 november 2013 20:39


Idag fyller mormor 88 år   tänkte köra in till henne i fm.....men i måndags ändrades planerna när hon fick plats på ett korttidsboende i kommunen...då hon blivit sämre de senaste veckorna.


Så istället körde jag, mamma, min syster och systerson Viktor (1,5år) till hennes tillfälliga bostad.

Men gud vad det kändes konstigt att vara på ett äldreboende som anhörig och inte som arbetande undersköterska  .

Men det gick bra där, hon verkade trivas...har ju bara gått två dagar   

Vi blev välkomnade av personalen med öppna armar...de var väldigt tillmötesgående och trevliga.

Viktor trivdes, mycket nytt att titta på, akvarie, en hund var där, nya människor att titta på ....Han charmade alla denne lilla gosegossen   

En man skulle åka hem så mamma fick rycka ut och fixa till en slipsknut åt honom   hihi

Detta kommer bli bra,

nu inser man att man blivit ännu äldre och en erfarenhet rikare.... att det är jobbigt att man inte tar sig tid att träffa sina nära och kära oftare....man vet inte hur länge de finns kvar   

 

/ maria

Av Maria - 19 november 2013 23:09

Lägger nu upp ett bildgalleri alla kort jag har till salu efter österlen lyser mm.
Här finns både dubbelkort, vykort, minikort, bokmärken och julklappsettiketter. Priserna varierar allt ifrån 5-45kr/st.
Hojta om ni ser något av intresse.

Av Maria - 18 november 2013 16:59


Satt och kollade lite på bloggen innan vid frukosten..såg att jag hade 2 nya kommentarer på Tjejkväll inlägget!

Tvungen att kolla....


 

Oppsss...... vad har jag nu gjort och var har jag varit inne och skrivit nån kommnetar så att denna sidan hittade mig????????


När jag sen hade rast var jag tvungen att kolla vidare, instgram, fb och twitter....och då hittar jag detta på twitter...

 


OJOJOJOJ....jaja.....det stämmer ju det jag skrivit men lite pinsamt kanske att hamna på hans sida på twitter


Ha en bra måndagskväll

/Maria

Av Maria - 18 november 2013 11:45

Beställt och levererat


 

Av Maria - 17 november 2013 12:30

Efter Ladies night har mina gamla skivor med Ronan Keating åkt fram igen...    

Han e ju verkligen en grym sångare, den rösten   sen att han ser ut som en gud kan han ju inte hjälpa    hihi

Blir en ny skiva med Boyzone snart...kanske något att önska sig   


     

Ha en härlig söndag

Kram

Av Maria - 16 november 2013 11:17


Ladies night igår kväll....vad kan man säga WOW         

DET MÅSTE UPPLEVAS!!!!


Grymt kul kväll med finaste killarna på scen...RONAN KEATING   kom snart tillbax.....

Tänkte ladda upp filmklippet med honom men filen var för stor.....undrar vrför...bara 19 min...???

Istället blir det ett bildregn...dock ingen bra kvalitet på dem men men...

Titta och njut   



                                       

Ha en härlig helg....det tänker jag ha...och jag ska lyssnna och lyssna och lyssna på min filmsnuttar, så går städningen garanterat bättre.

 

Kram på er alla fina människor   



Av Maria - 15 november 2013 15:01

LADIES NIGHT!!!!

Av Maria - 13 november 2013 20:59

Jag är SENT ute i år.... Brukar börja köpa julklappar typ i augusti.... Och i år har jag bara kommit till tanken på vad som ska ges bort....
Nä har ju beställt något föresten....
Men ikväll har jag börjat göra julklappsettiketter till de kommande julklapparna som ännu inte finns.....

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards