Alla inlägg under juli 2013

Av Maria - 17 juli 2013 20:43

Här kommer några kort som blivit beställda och hamnat hos ägaren i helgen


         

  Ett pass kvar att jobba imorgon......sen .....SEMESTER   


Av Maria - 14 juli 2013 10:30

Har lånat en ny påse med änglar där pengarna går till Barncancerfonden.

Är någon intresserad är det bara att säga till....de kostar 60kr st. 


  Dessa fina blommor fick vi på vår 5-åriga bröllopsdag (träbröllop) i fredag   


   

Nu ska jag njuta av söndagen....en helt orörd sådan   

Maria




Av Maria - 13 juli 2013 15:54

Äntligen en ledig helg efter 3 på rad på jobbet   

Har inte haft någon motivation att skriva på några dagar men idag får det bli något lite!

Hänt sen sist är väl att poolen är på plats   härligt!!!!

Annars har det mest varit jobb och jobb och jobb....NU ÄR DET 4 DAR KVAR NÄSTA VECKA...SEN SEMESTER   den är välbehövlig.


Ikväll blir det grillning med goda vänner här hemma så jag får nog ta och slänga mig i duschen.

Ha en skön lördagskväll....

Slänger upp lite nya kort jag gjorde i veckan


     

Maria

Av Maria - 4 juli 2013 14:09

Skrev igår på Fb att jag inte skulle göra ett dugg idag...

tänkte ligga på soffan, se på film, läsa bok mm.....

Men det blev ju helt plötsligt   !!!!!!!!!!

 

Så istället var det bara att gå ut ...ut ...ut 

Kom fram till att förrådet behövde städas....

     

Eller vad tycker ni?   


Så det blev ett ryck där inne, kasta, spara, sopa...osv....

     

Mycket bättre   

Blev en runda och handla hem lite mat till familjen då jag ska jobba hela helgen.

Sitter nu och funderar på om jag ska åka och fixa en present också....så är allt klart som jag tänkt...förutom laga ett par byxor och lite till....


Ha en skön dag alla fina

Maria

Av Maria - 2 juli 2013 13:37

   

Sitter nu och knåpar ideér till en nybeställning....så kul   

Av Maria - 2 juli 2013 13:11

Fixar med lite påspackning till Smedstorps kök innan jobbet!

Av Maria - 1 juli 2013 18:47

 

Av Maria - 1 juli 2013 14:30

Ny månad idag....jobbepasset avklarat och jag sitter och räknar ner vad jag har kvar innan det är semester...

11 arbetspass + ett flytpass....av detta är det bara 1 helg kvar!

Ska bli skönt med lite semester men hoppas på bättre väder innan dess   

ha en skön måndag där uppe 

Maria



Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards