Alla inlägg den 11 september 2017

Av Maria - 11 september 2017 19:43

Äntligen <3
som vi längtar efter denna dagen ...

Var ju ett antal veckor sen vi såg "Ärtan" på skärmen sist ... så nu är man sugen att se så allt fortfarande ser bra ut ...

Det känns så annorlunda denna gången eftersom vi inte alls tänkt oss att utöka familjen...
(Jag var ju klar med barnafödandet)

Men detta känns som en andra chans, att ge mina barn ett syskon, att ännu en gång få bli mamma och att en sista gång i livet känna att ett litet liv växer i min mage <3....

Och som jag njuter ... jag är så kär i min lilla kula på magen och kommer på mig själv med att ofta ligga och klappa magen både på kvällen i soffan och sen när jag gått och lagt mig <3.

Man minns ju hur tomt det kändes efter att de andra gullungarna var förlösta...

Så nu njuter jag fullt ut av alla härliga rörelser ... även om jag gärna hade hoppat över några av alla sammandragningarna haha<3.

Ha en skön kväll <3
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards