Alla inlägg den 9 september 2017

Av Maria - 9 september 2017 20:22

.... ELLER INTE !!!!

Tänk vad andra människor kan förstöra dagen för en annan totalt :(

Har fått redan på idag att vi varit på tapeten ordentligt .....

Skulle lätt skriva ut namnen på de personer som förstört min dag denna gången men jag tänker inte sjunka lika lågt som dem ..... jag har mer värdighet än så det kan jag lova!!!!!! Och jag respekterar varje enskild människas val i livet, det är inte min uppgift att säga om ni andra gör rätt eller fel... ditt rätt är kanske inte mitt rätt.... jag gör mina val så kan du göra dina!!!!!

Men jag kan bara konstatera att de måste leva ett jävla tråkigt liv själva eftersom de är så engagerade i min familj, hur vi lever och våra val .... de har väl inte så mycket kul i sitt eget liv antar jag eftersom vi är så intressanta att vi måste diskuteras offentligt!!!!!!!!

Men jag kommer sanera min vänlista på Facebook och Instagram under veckan och är inte ett dugg rädd för att ignorera er när jag möter er !!!!!!!

Mitt liv och min familj tar jag hand om så kan ni sköta era egna jävla tråkiga liv.... ni kan ju hitta nån annan att prata om eller börja med att skaffa er ett eget liv eller en hobby !!!!!

Men jag har trots detta haft en underbar dag med min man och mina föräldrar... de är de personer som jag värderar och vill höra deras åsikter om saker <3.

Tack för att ni lyckades få mig att tänka på annat idag under vår tur till Kristianstad idag <3.

Till alla i min familj och mina vänner som jag har nära och kära som jag bryr mig om och som jag vet att jag betyder något för säger jag bara : JAG ÄLSKAR ER ALLIHOPA <3.

Till er som bara är inne och läser för att få veta mer saker som ni kan prata om säger jag bara: läs nu för imorgon har du/ni kanske inte möjligheten :(

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards