Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Maria - 20 augusti 2017 23:48

och man ska försöka vara tyst så man inte väcker övriga familjen :(

Dax att sova.... Conny la sig tidigt och Isabelle sover....
jag hamnade framför en film och såg färdigt den utan att somna (konstigt nog) ... gjorde mig sen klar för natten och går upp...
När jag går förbi Alexanders rum är det tomt och mörkt .... han har ju åkt till sin pappa ikväll och deras vecka....

Det bara brister... tårarna sprutar och jag försöker att gråta tyst.... kommer aldrig vänja mig.... tomheten som infinner sig när han inte är hemma ...
saknaden ... en vecka går fort men alldeles för långsamt när han inte är här <3.

Tom ärtan verkan sova för det är väldigt lugnt i magen just nu... får väl försöka komma till ro jag oxå....
ny vecka strax och många jobbedagar väntar, även ner på jobbet båda veckans fridagar.... så det är en tuff vecka som väntar.

Men sov gott alla fina <3.
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards