Direktlänk till inlägg 13 augusti 2017

Bröllopsweekend

Av Maria - 13 augusti 2017 20:10

En helg går så fort, vart tog denna helgen vägen?
Vår bröllopsweekend <3.

Vi körde kl tre i torsdags natt mot vårt mål Lysekil ...

Fredagen bestod av underbart väder, sälsafari, Conny visade sina gamla skolor, olika ställen han bott, var de levde rövare osv ....

Vi hyrde ett rum med egen ingång, toa/dusch osv hos en familj och så här fint var det :)

På kvällen åt vi ute ... jag tog nått kött och Conny fisk

Efter en hellång natt/dag/kväll så gick vi och la oss redan kl 20 och jag ljuger inte när jag säger att innan 20:30 så snarkades det sidan om mig <3.... men jag sov ju i bilen upp på natten.

Lördag var inte lika fint väder, blåsigt och kallare och även en massa regn... efter lite oförutsedda saker var vi på lite shopping och sen åkte vi till smögen och gick en sväng innan vi köpte räkor och havskräftor med oss hem

Idag lämnade vi Lysekil vid tio och åkte hemåt...
vi har tagit det lugnt på vägen och stannat och ätit och lite så...
när vi kom hem packade vi upp sen åkte vi ner om till mamma och pappa innan jag hämtade Alexander <3.

Nu är det soffhäng innan Isabelle ska hämtas ikväll efter Rix FM ...

Och nu har alltså 3 semester veckor redan nått sitt slut... fattar inte vart de tog vägen ?!?!?!?!

Men jag börjar med en ledig dag imorgon och börjar inte förrän kl 14 på tisdag så jag kan inte klaga.

Sen vet jag ju inte än hur länge till jag kommer jobba innan det är dax att förbereda sig för vår lilla ärtas nedkomst <3.....

Ha en underbar kväll alla fina

Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards