Direktlänk till inlägg 6 juli 2017

Hur mycket kärlek ryms i en kropp?

Av Maria - 6 juli 2017 06:21

En kram från dottern och tårarna är svåra att hålla tillbaka...
Sonen säger -" ät nu för två mamma" och man känner omtanken och värmen från honom som inte är så mycket för att prata och visa känslor....
En spark och volt i magen som berättar att jag finns här och värmen stiger i kroppen...
Mannens värmande ord när tröttheten och utmattningen tar överhand och tårarna kommer....

Hur mycket kärlek rymmer en kropp...
Min är fullmatad men jag har så svårt för att berättade för mina kära att de betyder allt för mig....
jag har svårt för att hålla tårarna tillbaka .... har svårt att säga till dem att de är mitt allt, känner att jag inte räcker till alla gånger.... vill ge alla allt men det går ju inte alltid.... min kropp bubblar av kärlek men istället för att visa så håller jag tillbaka för att inte visa hur blödig jag är ... svårt att delat upp kärleken så alla får lika stor del... vill inte att nån av dem ska känna sig utanför...

Jag älskar min familj och alla nära och kära så jättemycket och jag hoppas att de vet och känner det även fast jag är urdålig på att visa och säga... har alltid haft lättare för att skriva vad jag känner än att prata.

Maria

 
 
Tezz på S/Y Andromeda

Tezz på S/Y Andromeda

19 juli 2017 09:09

Vilken fin blogg du skriver.. Känner igen känslan, av känslighet. Jag är sån mest hela tiden, även om skalet utanpå kan verka hårt ibland, men när det gäller barnen.. Nu blir min minsta 13 snart, och det känns också lite sorgligt, älskar den närhet vi har tillsammans ännu, fast bra, att de växer upp såklart blir stora. Ha en fin dag!

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Maria

19 juli 2017 10:45

Tack så jättemycket

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards