Alla inlägg den 22 mars 2017

Av Maria - 22 mars 2017 22:09



Idag fyller fina farmor 92 år ...

jag har inte varit och gratulerat henne eftersom jag jobbat.


Jag har inte varit hos henne sen i julas då hon gick det j*%*a julkortet som hon inte visste vilka personerna var som skickat det :(


Det är en grym sjukdom...

ser det varje dag på jobbet... det är svårt för de anhöriga att förstå hur ändrad människan blir när sjukdomen tar över kroppen....


Kommer ihåg den dagen då jag förstod att farmor inte längre visst vem jag var.... jag grät hela vägen hem i bilen :( 


Sen blir det lättare och man lär sig att spela med... 

det är en grym sjukdom som tar våra kära ifrån oss... 


Sen är ju frågan vilket som är bäst?!?!?!

Hälsa på för att stilla sitt eget samvete - eller utsätta den äldre för pressen, stressen och oron som ett besök kan leda till....


Ja du grymma sjukdom.... 


men önskar i varje fall ett stort grattis till farmor som haft gäster idag och fått en riktigt kaffe och tårtkalas <3.


Maria




Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards