Alla inlägg den 4 mars 2017

Av Maria - 4 mars 2017 12:26

 PETER OCH BRUNO ON TOUR..... Slagthuset i Malmö 3 mars 2017   


Igår var det äntligen dax för denna efterlängtade kvällen       


Precis som de andra två gånger vi sett dem så leverade killarna från början till slut   

Finns inte mycket att säga mer än att man MISSADE mycket om man inte var där......


Här kommer lite foton och filmklipp från kvällen       

 

       

 




 

Sist bjuder jag på ett litet foto som Connny tyckte vi skulle ta hahaha.... men får ju inte vara sämre än dottern när hon är ute på tur....  

 

Ha en härlig helg allihopa   

Här blir det lugnt och skönt.... förkylningen hänger kvar och dämpar en lite grann....på ovanvånngen ligger Conny däckad med hosta, förkylning osv.... 

Isabelle fixar läxor och Alexander passar sin dator.

 

Kramar på er i amssor...nu ska jag lyssna på härliga låtar med...hmmmm....tror vi tar lite Peter och Bruno   
 

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards