Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Vissa borde fan få medalj!!!

Av Maria - 24 mars 2015 08:20

En del människor i min omgivning borde fan få medalj för att de är så satans duktiga och har så mycket kunskap och vetskap om mig och vad som är bäst för mig och mitt liv och vad jag borde göra!

De tror att de vet allt om olyckan, hur den gick till, varför jag var där just då och vart jag kom ifrån!
Har ni några jävla spanare ute som följer varje steg jag tar eller vad är problemet?

OCH NU ÄR DET ABSOLUT INTE JOAKIM JAG SYFTAR PÅ!!!!!

Har man inte ett eget liv att vårda och ta hand om eller deras liv är så tråkigt så de måste lägga sig mitt???!!!!
Och dessutom komma med fakta om mig som de själv tror är det rätta?!?!?!

Joakim och jag är överens om skilsmässa och pappren är inlämnade. Vi bor inte ihop längre och är överens om att vad han gör på sin fritid är upp till han och min fritid är mitt privata.
Varför kan då inte andra acceptera det och sluta prata??? Men så är det ju....

Om någon väljer att inte prata eller umgås med mig mer är så det ok för mig!
Jag tvingar ingen att vara med mig!
Vissa människor vet jag avskyr mig som pesten och kan inte ens offra ett hej på mig längre... Men det får jag acceptera ... Det är deras val!

"Det är bättre att vara hatad för den man är, än älskar för den man inte är"

Gud vad det var skönt att skriva av sig detta :).
Är inte ute efter några sympatier jag var bara tvungen att få det ur mitt system. Och som jag skrev handlar detta inte om Joakim det negativa!

Ha en underbar tisdag.
Kram

 
 
Ingen bild

Gun

25 mars 2015 16:04

oh Maria! Alla dessa förståsigpåare som tror att de vet bäst. Har inte du haft nog nu? Jag känner med dig. Den tröst jag kan ge är att av motgångar blir man stark. Många kramar till dig och barnen.💓💛

 
Maria

Maria

26 mars 2015 19:58

Tack Gun ❤️ Ja du om nån har ju fått din beskärda del 😔
Kram på dej , hoppas vi ses på jobbet snart 😘

http://Mariasvardag.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards