Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Vilken helg!

Av Maria - 15 december 2013 18:34


Denna helgen har jag bara haft det så bra   

I lördags jobbade jag extra med fina Pernilla på förmiddagen....grå trist dag men mysigt på jobbet   

Sen på kvällen träffade vi äntligen min bästa vän sen barndomen Helena och hennes familj + min storasyster Monica med familjen + Helenas storasyter maria med familj.....Det var jättelängesen vi var samlade allihopa....sjukdomar och jobb har satt käppar i hjulen länge......

Men igår var vi allihopa...så mysig kväll....kanongod middag och fika....tror jag har hittat min meny att bjuda på när Alexander ska ha sin fest !


Åtta barn samlade i åldrarna snart 15 till 1,5 år...och alla har jättekul ihopa      

Så härligt 


 


Idag söndag har vi enligt tradition bakat pepparkakor med systeryster och barnen.....( det var inte lätt att få ihop en dag till detta heller...)

Det kan gå ganska vilt till när dessa barn bakar ihopa....vi var nog alla fulla med mjöl vid något tillfälle...en lite kakor på golvet, eller rättare sagt en hel plåt...SOM JAG BLEV BESKYLLD FÖR ATT HA VÄLT NER  TROR ABSOLUT INTE ATT DET VAR SÅ MEN JAG HADE JU MJÖL I HELA ANSIKTET EFTER EN DUSCH AV ISABELLE SÅ JAG VET INTE!!!!

Och som vanligt är det Monica och jag som sitter ensamma kvar och gör de sista pepparkakorna....   


 

Nu är det söndag kväll och jag ska gå och laga till kvällsmaten innan det blir soffhäng....

Ha en skön 3:dje advent alla fina människor   


 


Har ni sett något på  musikhjälpen på tv????

Här kommer i varje fall ett klipp från igår när Kevin var med   



/ Maria



 
 
Ingen bild

Emma

15 december 2013 19:03

Vilken mysig helg :>

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards